Dzisiaj jest: środa, 8 maja 2024

iPułtusk » Wiadomości » Przedłużenie ważności certyfikatu

Przedłużenie ważności certyfikatu

17 grudnia 2013, 11:24, UM w Pułtusku, red. Agnieszka Pleńska

Uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że Urząd Miejski w Pułtusku spełnia standardy i wymogi jakościowe zgodne z wymogami prawnymi, a przyjęte rozwiązania zapewniają świadczenie usług na jak najwyższym poziomie.

W dniach 14-15 listopada 2013r. został przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Pułtusku audit odnowieniowy nad certyfikowanym systemem zarządzania jakością, którego celem było potwierdzenie efektywności działania systemu, jego rozwój oraz ciągłe doskonalenie.

W wyniku przeprowadzonego auditu zespół auditorów z Polskiej Izby Handlu Zagranicznego Certyfikacja Sp. z o. o. w Gdyni rekomendował przedłużenie dla Urzędu Miejskiego w Pułtusku ważności certyfikatu systemu zarządzania jakością na zgodność z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 na kolejne trzy lata.

Uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że Urząd Miejski w Pułtusku spełnia standardy i wymogi jakościowe zgodne z wymogami prawnymi, a przyjęte rozwiązania zapewniają świadczenie usług na jak najwyższym poziomie.










źródło zdj. UM w Pułtusku
  

UWAGA! Ta strona używa plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, dostosowywania stron do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach reklamowych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki cookie będą zapisywane w pamięci urzadzenia. W każdym momencie można zmienić te ustawienia. Szczegóły w: Polityka prywatności. [Zamknij]