Bezpłatne badanie dentystyczne w Pułtusku
20 września Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Pułtuska.
Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.
Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.
Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.
Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.
O Instytucie blend-a-med Oral-B
Instytut blend-a-med Oral-B od ponad 50 lat opracowuje technologie i rozwiązania poprawiające stan jamy ustnej. Naukowcy Instytutu opracowali przełomową technologię Stannous Complex, która jest wykorzystywana w pastach blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł. Dzięki unikatowemu połączeniu polifosforanów, fluoru i cyny, pasta blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł redukować problemy z dziąsłami w ciągu 2 tygodni.
O firmie Procter & Gamble
Firma Procter & Gamble uczestniczy w I poprawia jakość życia około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie, poprzez swoje portofolio cieszących się zaufaniem i znanych z jakości marek. Wśród marek należących do Procter & Gamble znajdują się Ace?, Always?, Ambi Pur?, Ariel?, blend-a-med?, Bonux?, Braun?, Discreet?, Dreft?, Duracell?, Fairy?, Gillette?, Head&Shoulders?, Herbal Essences?, Lenor, Londa Professional?, Max Factor?, Naturella?, Olay?, Old Spice?, Oral-B?, Pampers?, Pantene?, Tampax?, Wella?, Wellaton?, Vizir?. Firma działa aktywnie w około 80 krajach, a jej produkty jej marek są dostępne w ponad 180 krajach na świecie. Więcej informacji na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek znajduje się na stronie: http://www.pg.com.